Şevval

Şevval
@SvvlBlu
"İnsanı en çok acıtan şey hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır."
"İçimde kalacağına söyleyeyim duygusu her zaman yok bende. Bazen içimde kalsa daha iyi olcakmış gibi hissediyorum.."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
büyüyünce ne olacaksın sorusuna "ziyan olucam" dedim herhalde.
İnsan ne anlatabilir ki? Ben şimdi cam kırıkları ayıklıyorum içimden desem alay ediyorum zannedecekler..
Dili yok ki ah şu gönlümün, sevemem ki şimdi seni ben
Anlatamıyorum. Anlatmayı beceremiyorum, hani dinleyince çok güzel dinliyorum da. Ben derdimi bir türlü anlayamıyorum...