Kronos

Kronos
@Swarthy34
Uçmayı öğrenmeden göçmeye mecbur kalmış bir kuş gibi kalbimiz...
Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması. “Ben” deyip susması, “Sen”deyip ağlamaklı kalması. Sende uzaklığı; sende ben, imkânsızlığı seviyorum... - Nazım Hikmet Ran
Reklam
Sil gözünün yalnızlıklarını...
Belki bir gün lazım olur diye; kıyıya köşeye biraz mutluluk saklamalıydık... Günaydın Hayırlı sabahlar Hayırlı Cumalar
İyi geceler
Yalnız kalmanın, sizi umursamayan insanların peşinden koşmaktan daha iyi olduğunu farkettiğinizde, hayatınız çok daha iyi olacaktır...