Mutlu yazar, azdır. Belki de hiç yoktur. Ama mutlu okur vardır.O mutlu okurlardan biri olduğumu duyumsarım zaman zaman."Don Quijote"yi okumak , yeniden okumak kimi mutlu kılmaz ? " Bugün neye inandığı" sorulunca, Milan Kundera "Cervantes'e" demişti, "Don Quijote'ye" mi demişti?