Madem öyle, onlar da bu uygulamada kendilerini elit ve aristokrat bir tavırla lanse eden ve diğer okurlardan, özellikle Z kuşağından, şikayetçi olan oligarşik(!), kitaplıklarının, kahvelerinin ve olmazsa olmazları olan kedilerinin görsellerini paylaşıp sevimli okur pozları takınan reklamcı şovmen okur güruhana karşılar ve onlardan şikayetçiler. 🙂