Karşında oturup seni izlemek istiyorum her yerde Mesela dostlarınla gülerken, yemek yerken, kahve içerken, birşeye sinirlenince belki ağlarken bile izlemek istiyorum teselli etmeden sadece izlemek çünkü ne kadar güzel olabileceğini sadece tanrı ve ben biliyoruz... Hatta banyo yaparken bile izlemek istiyorum saçların ıslanırken gözünü kapatmanı sıcak suyun vücudundan akışını sonra beni düşünmeni izlemek istiyorum içinin geçmesini...
Aramızda ama geberiyorum ben çiçek
Nefes almamak ne demek bir odaya sığmamak ne demek daha iyi anlıyorum... Hiçbirşey unutturmadı ya da hafifletmedi acını... Şimdi söyle bana ne yapmam lazım nerede bulacağım seni kimde bulacağım.... Şimdi söyle bana cennetini kaybetmiş biri ne yapmalı...