Tanrkt

Tanrkt
@Tanrkt
"kanadından öpüyorum kalbimin kuşu."🪽
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum Bir vapur yanaşırsa rıhtımına bin,açıl Örtün karanlıkları masmavi denizlerde Ve dinle kalbimi bak nasıl çarpıyor nasıl O bütün özlemlerin koyulaştığı yerde Bil ki seni bekliyorum Bir sabah gün doğarken aç perdelerini,bak Sevinçle balkonuna konuyorsa martılar Kendini tadılmamış derin bir hazza bırak Dökülsün dudağından en umutlu şarkılar Bil ki seni istiyorum Gecelerden bir gece uyanırsın apansız Uzaklarda elemli,garip bir kuş öterse Bir ceylan ağlıyorsa dağlarda yapayalnız Ve bir gün kabrimde bir sarı çiçek biterse Bil ki seni seviyorum ☘️  Ümit Yaşar OĞUZCAN
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Temmuz'un son mısralarındayız, Bugün günlerden ne bilmiyorum. Ama bugünde çok SEVİYORUM seni.☘️
Ey güzel gözlüm sen bilmez misin..? Gözlerini gördüğüm gün içim benden kopup Sana geldi gözlerinde ki kahvenin en güzel tonuna , 40 yıl değil ömrümün büttün günleri hatır bildi geldi, Son nefesime kadar sende kalmaya ahdım var.🫀
🫀 "Bir lades tutuşsak seninle, " Nesine? desen, "Sesine ." Derim. Bilirsin. Yüzün aklımdadır hep, Ben seni çok özlerim."☘️
Mevlânâ ne güzel söylemiş: "Ne geçmişe bak üzül, nede geleceğe bak tasalan. İçinde bulunduğun anı yaşa; Çünkü o an varsın."