Yolunu yolum yapana binlerce kere teşekkürler...
Bir insan bir insana ancak bu kadar iyi gelebilir, ancak bu kadar derinden sevebilir.
Sen benim dünya gözündeki cennetimsin.
Vazgeçilmezimsin.
Sahip olduğum en güzel şey, kalbimin en güvenli yeri sensin.
Yorulduğumda omuz, sustuğumda anlayış, güldüğümde sebep olansın.
Adını anınca içim sakinleşiyor, varlığınla her şey yerli yerine oturuyor.
İyi ki yollarımız kesişti, iyi ki kalbim seni tanıdı.
Dilerim ömrün her anında yan yana, el ele,
sevginin en güzel hâlinde kalırız.F🍀