Tanrkt

Tanrkt
@Tanrkt
"kanadından öpüyorum kalbimin kuşu."🪽
Ben rüzgarda , boşlukta savrulan yapraktım avuçlarına düştüm Çöle dönmüş topraktım sevginle yeşillendim Gözlerinin feri sönmüş âmâydım , hayalinle gördüm Sokakları kaybolmuş viran bir şehirdim Sen geldin beni buldun Kal hep yanımda sakin gitme Gidersen bir mum gibi sönerim Sen gidersen ben ölürümKal , gitme sakın benden Gidersen kaybolurum ben yine Virane döner gönlümün sokakları Kesilir nefesim can veririm acılar içinde Üzerime kızıl topraklar atılır Cehennemin dibi gibi ateşler içine gömülürüm Kal gitme sakın benden Sen gidersen ben ölürümKaderim , ahiretliğim , Huzur’um Geçmişimsin demem sana Çünkü benim ki kadar kötü bir geçmişin olsun istemem, Geleceğim desem ben sana , geleceğim olurmusun , Canım çıkana kadar bedenimden , Beni herzaman böyle güzel sever misin Gidersen susuz kalır gönül bahçem solarım Sakın gitme benden Sen gidersen ben ölürümBir gülüşüne yıldızları söndürdüğüm Bir cümlesine şiirler yazdığım Varlığına şükür , yokluğuna kahrettiğim Ömrümü yoluna , canımı avuçlarına koyduğum Sensiz geçen yıllara isyan , Seninle gelecek yarınlara şükürler ettiğim Sen gidersen duam silinir dilimde Sakın gitme dualarımdan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve ben yine seni seçerdim.. Yüz yaşamda, yüz dünyada, Gerçekliğin herhangi bir versiyonun da Seni bulur ve yine seni seçerdim. 🍀F🍀
"O kadar güzel ki seni sevmek her anımı seninle anlamlı geçirmek, gözlerinin içine bakmak, sarılabilmek, seninle gülebilmek, ellerini tutabilmek. Ah birtanemmm sen benim için o kadar önemlisin ki tırnağına taş değse içimin yanışından dünya alem alev alır. Güzel zeytin gözlüm, yakışıklım seni çok seviyorum iyiki benimlesin iyiki bu kocaman dünyada karşıma çıkmışsın 🍀F
O kadar güzel ki seni sevmek her anımı seninle anlamlı geçirmek, gözlerinin içine bakmak, sarılabilmek, seninle gülebilmek, ellerini tutabilmek. Ah birtanemmm sen benim için o kadar önemlisin ki tırnağına taş değse içimin yanışından dünya alem alev alır. Güzel zeytin gözlüm yakışıklım SENİ ÇOK SEVİYORUM ADAMIM SANA ÇOK AŞIĞIM BENİM HERTANEM İYİKİ benimlesin İYİKİ bu kocaman dünyada karşıma çıkmışsın ”🫀F🍀
Ben senin en çok sesini sevdim Buğulu çoğu zaman, taze bir ekmek gibi Önce aşka çağıran, sonra dinlendiren Bana her zaman dost, her zaman sevgili Ben senin en çok ellerini sevdim Bir pınar serinliğinde, küçücük ve ak pak Nice güzellikler gördüm yeryüzünde En güzeli bir sabah ellerinle uyanmak Ben senin en çok gözlerini sevdim Kah çocukça mavi, kah inadına yeşil Aydınlıklar, esenlikler, mutluluklar Hiç biri gözlerin kadar anlamlı değil Ben senin en çok gülüşünü sevdim Sevindiren, içimde umut çiçekleri açtıran Unutturur bana birden acıları, güçlükleri Dünyam aydınlanır sen güldüğün zaman Ben senin en çok davranışlarını sevdim Güçsüze merhametini, zalime direnişini Haksızlıklar, zorbalıklar karşısında Vahşi ve mağrur bir dişi kaplan kesilişini Ben senin en çok sevgi dolu yüreğini sevdim Tüm çocuklara kanat geren anneliğini Nice sevgilerin bir pula satıldığı bir dünyada Sensin, her şeyin üstünde tutan sevgini Ben senin en çok bana yansımanı sevdim Bende yeniden var olmanı, benimle bütünleşmeni Mertliğini, yalansızlığını, dupduruluğunu sevdim Ben seni sevdim, ben seni sevdim, ben seni çok başka sevdim.🍀