Ne kadar yakınında olamasam da
Canım canında sevdiğim.
Ellerimi uzatığımda sana dokunamasam da
Gözlerimi kapattığımda, ellimi yüreğinin üzerine koyduğumda benimsin... sen benim apaçık, ulu orta sevdiğimsin.
Ben seni gözümle ,tenimin teniyle buluşması değil,
Yüreğimin ruhumun sana akın akın koşmasıyla sevdim...
Kendimden bi parça değil, kendim bildim.
İnsan hiç kendinden Hiç vaz geçer mi...
Ne demiş ahmet arif;
Hiç bir uğraş ,hiç bir umut seni sevmek, seni düşünüp
Yüzüne bakabilmek dolu dolu anlamlı olamaz ...☘️