Tanrkt

Tanrkt
@Tanrkt
"kanadından öpüyorum kalbimin kuşu."🪽
İnsan doğru kişiyle yol yürünce kurulu düzeni varmış gibi hissediyor çocukluğuna dönmüş gibi...sanki bunca zaman Zaten berabermiş gibi ama hasretinide çekmiş gibi, eksik olanı tamamlamış gibi ,varacağın yola varmış gibi, Hayatına yeniden başlamış gibi... ☘️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne kadar yakınında olamasam da Canım canında sevdiğim. Ellerimi uzatığımda sana dokunamasam da Gözlerimi kapattığımda, ellimi yüreğinin üzerine koyduğumda benimsin... sen benim apaçık, ulu orta sevdiğimsin. Ben seni gözümle ,tenimin teniyle buluşması değil, Yüreğimin ruhumun sana akın akın koşmasıyla sevdim... Kendimden bi parça değil, kendim bildim. İnsan hiç kendinden Hiç vaz geçer mi... Ne demiş ahmet arif; Hiç bir uğraş ,hiç bir umut seni sevmek, seni düşünüp Yüzüne bakabilmek dolu dolu anlamlı olamaz ...☘️
Bir an kayboldun gibi. Yaşadım kıyameti Yoruldun ama buldun ey kalbim emaneti Yeniden su yürüdü dalıma yaprağıma Bir bakışın can verdi kurumuş toprağıma Çiçeğe durdu kalbim içtim parmaklarından Göz çeşmem suya erdi sevda kaynaklarından Bir aydınlık denizin sonsuz derinliğinde Yürüyorum gözünün hakve son baharında Bir ışık bir kelebek biraz çiçek biraz kuş Yeni bir ülke yüzün ellerimde kaybolmuş Soluğum bir kuş gibi uçuyor ellerine Kapılıp gidiyorum saçının sellerine Gözlerinden göğüme sayısız yıldız akar Bir gülüşün içimde binlerce lamba yakar Bir kurtuluştur o an çağrılsa senin adın Sesin ne kadar sıcak sesin ne kadar yakın Tabiat bir bembeyaz gelinlik giymiş gibi Yüzüme kar yağıyor sanki elinmiş gibi Sensiz geçen zamanı belli yaşamamışım Sensizlik bir kuyuymuş onu aşamamışım Bir yol buldum öteye geçerek gözlerinden
Efsane bir şiirin dizelerinde kaybolmuş gibi sevdim seni... Her kelimesi her hecesi ayrı bir anlam taşıyan Türlü anlamlar yükledim noktasından virgülüne. Zaman zaman soluklandım bekledim. Ama hiç bir zaman vazgeçmedim Senden... Seni Sevmekten. Yüreğimde kurduğum salıncakta sallandım durdum... Şekerden pembe bulutlarda büyütüm içimdeki seni Sevdikçe daha çok sevdim hergün bir öncekinden de fazla... Toz pembe olmasa da seninle yaşadıklarımız Yinede tüm renklerinle sevdim seni her gün bir önceki günden daha çok sevdim seni çok SEVİYORUM ADAMIM☘️
Sanki ömrümde gördüğüm, duyduğum,okuduğum ,düşündüğün ne kadar güzel şey varsa Hepsi bir yere toplanmış, sonrada bir insan çehresi olup karşıma gelmiş.☘️