"Bu akşam 'unutmak' ve 'hatırlamak' üzerine konuşalım.
Söyleyin ey insanlar! Sizce neyi unuttuk biz?"
...
Biz, en başta sessizliği unuttuk! Sessizlik denilen hazineyi konuşarak israf ettik. Kendimizi şerh etmeyi unuttuk.
...
Allahın insanı yaratması başlı başına bir davetti zaten aşka... bunu unuttuk.