Tauriel

Tauriel
@Tauriel_B
“ Ama insan kalbinin içindedir..” # Güneşi Terazi #Ay ve yükseleni ile Akrebimsi hallerde bir seyyah #rota nere mi? #meçhule
Bir mucize olsa bu gece... Dilekler tutulsa... Ağlayanlar gülse... Mahzunlar sevinse... Dünya tersine dönse... Bir fırtına kopsa bu gece... Ay yere inse... Yıldızlar peşinde... Gökyüzü yeryüzünden dava etse... Dağlar birbirine kavuşsa... Açılmayan yollar aralansa... Gelme ihtimalin özlemi kucaklasa... Bir şarkı olsa bu gece... En sen kokanından yeni bir beste... Umut hala var dese... Tüm yarım kalmış sevdalardan bahsetse... Bir umut olsa bu gece... Tüm kavrulmuş yürekleri yeşertse... Kuru çöllere yağmur taneleri gibi düşse... Yaralı yürekleri yeniden diriltise... Bir sevda olsa bu gece... Ferhat tan Şirine, romeo dan juliet e... Tüm destan sevdalara aşkı öğretse... İmkansız zarları atsa düşeşe... Bir "yar" olsa bu gece... Yara olmaktan vazgeçse... Merhem olsa kanayan yüreğe... İlaç olsa dermansız dertlere... Bir sen olsan bir ben olsam bu gece... ...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hadi sarıl hızır Esen rüzgara kol kanat ger Ayazı vurmasın bi çareliğime Savrulan yapraklar olsun tek Hangi demin hikayesiydi bu Kaç lisan içinden geçer cümlelerin Satırlar doldurur mu? boşluğunu,,kayıplarını.. Hangi lisan çözer dilini Virane hale gelmiş biçareliğinde Sisleri aralamaya nefesin yetecek mi? hükmün içinde gücün nece kalırdı? Düşündün mü hiç? Aczliğimle hükmüne lal kalıyorum.. Söylesene hafız hızır uğradı mı buralara.. #Brtn🌿🌾🍂🍁
Hani diyor ya Halit.. Dışarda yağmur var aklıma düştün Camlar buğulandı ismini yazdım Sokaklar misali kalbim ıslandı Hasretime düşen acını öptüm.. ' Hissettin mi? ' Ve devam ediyordu ,Halit.. Geceye ay düştü yalnızlığıma sen Bahara kır düştü benim gönlüme sen Yollarına umut ektim her gece Yüreğime düşen acını öptüm.. ' O güzel uykundan uyandırdım mı?...' Yine bu kentin gecesine yağmur Benim de payıma sensizlik düştü Yusuf'unu kaybetmiş Yakup misali Uykusuzluktan gözlerim kan çanağına döndü Aleyhine kurulmuş cümlelerimin sonunda Varlığınla yokluğun arasında savaşıyorum Sensiz kalma ihtimali Dört duvar arasında sıkışmış bir ruhun Güneşe hasret haliyim şimdi Ve ben her gece Gözyaşlarıma karışan Acılarını öpüyorum ....diye bitirdi.. ' Söylesene hafız,,,
Bendesin... Yüregimde yer edensin... Gündüzümde, gecemdesin.. Evrenimdesin... Nerede olursansa. Ol.. Sen kalbimin en güzel yerindesin....!🍂
bu bir ab-ı hayat çeşmesidir onu tadan yok olmaz... serindir suyu yakar yürekleri, varlık varda yok olur da coşar, durulmaz... sevgili nazar eder bir gülüşü cefâdır da, sinelerde gizlidir, bu aşktır ki derde devâ aranmaz.... aşıklar geçer bu meclisten her devirde ismi başkadır da susulmaz...🥀🍂