Hani diyor ya Halit..
Dışarda yağmur var aklıma düştün
Camlar buğulandı ismini yazdım
Sokaklar misali kalbim ıslandı
Hasretime düşen acını öptüm..
' Hissettin mi? '
Ve devam ediyordu ,Halit..
Geceye ay düştü yalnızlığıma sen
Bahara kır düştü benim gönlüme sen
Yollarına umut ektim her gece
Yüreğime düşen acını öptüm..
' O güzel uykundan uyandırdım mı?...'
Yine bu kentin gecesine yağmur
Benim de payıma sensizlik düştü
Yusuf'unu kaybetmiş Yakup misali
Uykusuzluktan gözlerim kan çanağına döndü
Aleyhine kurulmuş cümlelerimin sonunda
Varlığınla yokluğun arasında savaşıyorum
Sensiz kalma ihtimali
Dört duvar arasında sıkışmış bir ruhun
Güneşe hasret haliyim şimdi
Ve ben her gece
Gözyaşlarıma karışan
Acılarını öpüyorum ....diye bitirdi..
' Söylesene hafız,,,