Tauriel

Tauriel
@Tauriel_B
“ Ama insan kalbinin içindedir..” # Güneşi Terazi #Ay ve yükseleni ile Akrebimsi hallerde bir seyyah #rota nere mi? #meçhule
İhtişam baktığın şeyde değil bakışında olmalı... / Andre Gide
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle işte Akşamın kızıl renginde Hüznün gölgesinde Demlenir özlem Yüreğin ateşinde...
Özlem, yokluğun küllerinden varlığın ateşini yakar. Özlem bu yüzden yakıcıdır. Özlem, sana, yalnızlığın değerini de öğretir, yakıcılığını da... / Oruç Aruoba
Uyku gözlerinden firar edince İnsan d'üşüyor gecenin kalbine Sessiz ve yakın kendine...
Sessiz ol kalbim, Şafak sökene kadar, Çünkü sabahı sabırla bekleyen Şüphesiz kavuşur ona, Ve ışığı seven, sevilir ışık tarafından... / Halil Cibran