Tauriel

Tauriel
@Tauriel_B
“ Ama insan kalbinin içindedir..” # Güneşi Terazi #Ay ve yükseleni ile Akrebimsi hallerde bir seyyah #rota nere mi? #meçhule
Şimdi hangi çocukluğu ettik biz.. kelebeğin ömrü kadar mıydı özgürlüğümüz Kanadından yüklerini atabildin mi bari Kargaşalardan kurtarabildin mi? Memleketine vurgun ruhunu durdurabildin mi? Özgürlüğü unutturdun mu? Onca yolu silebildin mi hafızandan Kilit vurabildin mi?kalbine... Büyümekle çocukluk ettik biz.. Acılara vurgun mübtela sevdanın durağında ,yorgun bir serçeyim şimdi... #Brtn🍂
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yüreğimi dağladın be aşk kokan yüreklim.. kah cesur kah vurgun ama hep hasret kokan yüreklim kanadındanda ağır kalbinin yarası.. ne demler biter ne yara bandları yeter... bir serçenin çırpınışı bizim hikayemiz... dalına güvenmek hassasiyetimiz... ama işte serçesin ya ... Ne avucunda ,nede yüreğinde taşıyamayı bilemez bencil sevgiden mahrum yürekler... Dediğin gibi serçe yüreklim " Elini yakmaya benzemez kalbini yakmak.."..sızısı yüreğimin derinlerine yapıştı 😞
Efkâr düşen gecelerin birindeyim işte Uzaklığına mı yanayım Nefesinin başka bir nefese değdiğine mi Ellerin bile haram iken ellerime Gözlerine hasret ağladığıma mı Ya hiç senle ben olamamak ne demek bilir misin Gecenin karanlığına gömüp Gündüzün aydınlığına çıkardığına mı Neye yanayım söyle sevgili Kalbimin yangınından kül oluşuma mı Üflesen savrulacağım Kahrolup dağılacağım Ve yeniden küllerimden doğsam da Yine sana,sevdana, hasretine yanacağım Yanarak sevmek nedir bilir misin sevgili Elini yakmaya benzemez kalbini yakmak Su ile merhem ile geçmez İlla sevdiğin gerekir Ellerin, sözlerin, gözlerin gerekir. Sen sevmek nedir bilir misin sevgili Gülerken çiçek açar ya yüzün Rüzgâr olmadan da uçuşur ya saçların Düşleri gercekleri birbirine karıştırırsın Durup duruken dalarsın ya uzaklara Unutur taşırırsın kahveyi ocakta Bir an sarılıp öptüğünü hayal ederken Utanır yüzünü kapatırsın
Muharip kelimelerle ördüm seslenişimi Duy beni ! Bilmediğim nedenlerini ,niyelerini Al benden sızılarını, olmazlarını Onulmaz yaralarını. Arsız, hırsız duygularını al ! Al sabah olmazlarımı Gölgeni, sonsuz kışını al ! Sensiz ,hissiz " beni " geri ver ! "Sen " bahar istemem . Sonbahar olsun yerim tek ... Ben, sensiz olayım yeter ! -Ayşe
Dergâha gelen kişiye, "Hiç âşık oldun mu? diye sorulurmuş. “Hayır” derse, "Var, git âşık ol da öyle gel" denirmiş.. "Allah'ın yarattığı birini sevemeyen katı kalbinle, nasıl Allah'ı sevmeye talip olabilirsin?" -"Aşık ol öyle gel demiştiniz oldum, şimdi ne olacak? -"Çilendir, mübarek olsun.."