Tauriel

Tauriel
@Tauriel_B
“ Ama insan kalbinin içindedir..” # Güneşi Terazi #Ay ve yükseleni ile Akrebimsi hallerde bir seyyah #rota nere mi? #meçhule
Hüküm giyen bir zamanda firar edendi kalp.. Sevdalara verilen hükümler ne acı..oysa masumiyettir sevda..çıkar olmayan duygularla...🍂
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yorgunluğuma derin bir iç çekişli sessizliğine... Savurduğunun farkında mısın.. Gücüm takatim yok bu zamanın Sevdalarına.. Kalbim geçmişten gelme bir miras bana Ömürlük sevdalara talibim azizim Boğulunca sıkıldım denmeyen hani Koyacaksa insan başını Sonsuzluğa koymalı Öyle gösteriş delisi olmamalı Ona sevda mı denir ki yoksa Göğün sonsuzluk değilse uğrama kıyıma.. Ben ücralarda da yaşamayı öğrenirim...🍂 Senin gibi sessiz..ama sensiz...💔
Niçin yetinmeyi bilmiyorsun kalbim Bu denli arsızlık, reva mı aşka Aynı gökyüzünde nefes almakta Bir şükür değil mi? Bir tebessümünde kaybolmak Bin şükür değil mi? Izin varken onda Neyin arsızlığı kalbim Korku mu özlem mi Vurgunluk mu tutkuda tutukluluk mu? Prangalarına bağlı iken Neyin bocalaması kalbim.. Ayrı iklimin insanı olsanda Kalblerin mührünü görmedin mi?... Kaçışların imkansız olduğunu hissetmiyor musun?
Aşk; Züleyha'nın Yusuf'u gören gözlerinde değil ...yokluğunda gösterdiği sabrında gizliydi..
Gece ile gündüz gibidir insan.. Güneşin doğuşu gibi aydınlık ışıl ışıl Gökkuşağı misali.. Gün bitiminde basan karanlık gibi siyahtır bir yanı.. Gece misali .. Ne geceden kopabilir insan ne gündüzden Ruhumuzda öyle.. Siyaha vurgunluğum hep aşina ruhum Rengimse gökkuşağı... #Kendinle barışık olmayı pes etme ruhum🍂 #Brtn🌞 #akrebimsi hallerim ☕