Niçin yetinmeyi bilmiyorsun kalbim
Bu denli arsızlık, reva mı aşka
Aynı gökyüzünde nefes almakta
Bir şükür değil mi?
Bir tebessümünde kaybolmak
Bin şükür değil mi?
Izin varken onda
Neyin arsızlığı kalbim
Korku mu özlem mi
Vurgunluk mu tutkuda tutukluluk mu?
Prangalarına bağlı iken
Neyin bocalaması kalbim..
Ayrı iklimin insanı olsanda
Kalblerin mührünü görmedin mi?...
Kaçışların imkansız olduğunu hissetmiyor musun?