Tek başına ağlayan kadınlar...
Dünyanın kırık kalbi...
Dünyanın dip boyası gelmiş saçları...
Dünyanın rutubetli duvarları...
Sadece nakaratı hatırladığımız o eski şarkılar...
Tarık Tufan
Yüreğimde sadece Sevgi vardı…
Ben de onu etrafa serpiştirdim…
Kimisi Şifa niyetine,
Kimisi Aşk niyetine..
Herkes ihtiyacına göre aldı
Sonra da yorumladı
Kimi ”İYİ”,
Kimi ”KÖTÜ” dedi.
Şimdi söyle..
Bunda benim suçum ne?
Cavit ÇAĞ