Bu çok insani bir şey. Çünkü çocuk aklı, büyük duyguları anlamlandırmakta zorlanır. Sevgi çok soyuttur. Ama “başarı” somuttur, “mükemmellik” ölçülebilir, “birincilik” görülebilir.
Şehadet ölmeyi hedeflemek değildir, kutsal bir amaç yolunda canını vermektir. Aradaki farkı anlayabiliyorsun, değil mi? Niyetler farklı. Peki öyleyse senin yaptığın nedir?