Tubay ALPHAN

Tubay ALPHAN
@Tbyy
Diyarbakır
Diyarbakır
10 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
İşte bunu yapmamalı. İncitmemeli. Bir yerleri var, bir ince yerleri. İşte oraya değmemeli.
Reklam
“Benim kendime saygım var” vazgeçişi dünyanın en onurlu vazgeçişidir insan her zaman kendini seçmeli.
Kayb, berbat ve sessizim.. Sessiz ve dolu."
"Bazı günler oluyor, yaşadığım şehir, gelip geçen insanlar, arabalar, ağaçlar, sabah tuhaf bir görünümle uyanıyor her şey, her zamanki gibi ama tanınamaz bir biçimde."
Kendimle kendim arasında gidip gelen yeni bir yol açtım. Günler, niçin uzadığını, niçin kıvrıldığını bilmediğim bir sarmaşık gibi dolanıp durdu boynuma. Dünya, bensiz de dünyaydı; darılmadım."
Reklam