Canısı

Canısı
@Tekr
Yaz bi kenara ömrüm... Bir bahar alacağım var senden....
Mahsuni Şerif'in; "deprem yoktu neden evim yıkıldı?" sözüyle ... en büyük enkazları insanların bıraktığını anlatması ne anlamlı...
Reklam
Tanıdığımı sandığım insanlarla ilgili yaşadığım hayal kırıklıklarını sığdırabileceğim bir heybem yok. Ve işte bu yüzden yüreğim tıklım tıklım yorgunluk dolu.!💔🥀
Yaşasın kötülük 👉💃👈😁 Az Önce komşumuzun oğlu👉👤👈 Sevgilisiyle👉💏👈konuşuyordu🙊🙈Yanından Geçip👣👣 işe Giderken😉 Naber Aşkım Dedim😍 En son😁😂Yemin ediyordu🙄 Valla Ablam o diye😎😒
Uzun zamandır çok insan arasına girmiyorum, Kahvemi alıp, öyle uzaktan izliyorum İnsanları, Sanırım böyle daha mutluyum…☕
Bir Efkâr hastalığıdır demli “ÇAY” Kırılan hatrın notasız TÜRKÜSÜ Gibi...!!!
Reklam