Canısı

Canısı
@Tekr
Yaz bi kenara ömrüm... Bir bahar alacağım var senden....
Teyzeye sormuşlar ; Amca sana iltifat eder miydi ? diye .. "Kıyamet kopsun da saçının teli kopmasın ." dermiş Amca ... Daha ne desin...! Eskiden sevmek bile çok güzelmiş ..... Ya şimdi?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kalbinden geçenleri anlatacak bir kelime bulamadığında, arkana yaslanıp " Sen biliyorsun Ya Rabbi .. " demenin rahatlığını bizden esirgeme ÂLLÂH'ım . 🤲
Yüreğini temiz tut sen. Geri kalan her şey yıkayınca geçiyor...🌺❤
Günaydın ☺️
“Akşam yatarken en son aklına kim geliyorsa senin sevdiğin odur...”