Emel Tezişçi

Emel Tezişçi
@Tezisci
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin değerlerine , sevdiğin, hoşlandığın şeylerin benim için ne kadar kıymetli olduğunu bilmeni ve bunları asla saçma bulmadığımı biliyor olduğunu sanıyordum.
Bana saçma sapan şeyler yazma dedin. Benim yazdıklarıma ve paylaşımlarıma saçma dediğin için yazdım. Bu beni üzdü. Çünkü senin söylediklerin benim için önemli, yazdıklarımı ve paylaştıklarımı saçma bulman beni üzdü. O yüzden paylaşım yapamıyorum. Beni anlamanı umarım. Senin paylaşımlarına asla saçma demedim.
Artık saçma sapan şeyler paylaşmayacağıma söz verdim.
İstikrarlı hayal hakikattir.