Az önce bir anda boşluğuma gelip babama şunu sordum:
"Baba, leblebiler ağaçta mı yetişiyorlardı??"
"Ağaçta yetişirler," dedi. Bir dakika boyunca yüzüme ciddi bir şekilde baktıktan sonra gülmeye başladı ve:
"Kızım nohut bu, nohut," dedi ve beni halen zorbalamaya devam ediyor😔😔