Muhammed

Muhammed
@TheMami8
Düşünelim de sonuna kadar belki düşünmediğimiz yeni şeyler düşünürüz 😏
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Canım sıkılıyor" adlı bir kitap yazsam tutar galiba
Çalınır kapı. Ardına kadar açılır kapı. Girer içeri sessizce yolcu. Geçiyordur. Uğramıştır. Kalır.
Erdem Beyazıt değilim ama bende "Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde! Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum."
Kimse kendinden bir yere gitmiyor Yaşıyoruz sessizce yaramızı severek .. ~ Şükrü Erbaş ~