Ben şahsi olarak.
Şehir yaşamından çıkıp
Köy yaşamına geçmeyi düşünüyorum.
Çünkü kurtun ne yapacağını
amacını biliyorsun.
Ama insanın amacını bilemiyorsun.
Herşey kendi emeğinle.
Şehir insanı cahil kalman için herşeyi yapıyor.
Köyde ayı kurt ne yapsın kitabını.
Rahatsın 😊😊
Bir de yemekleri günlük tüketiyorlar.
Açgözlülük haset harese ve tıka basa yok.
Şehre indiğimizde, ‘Aman o hırsız mı’ diye daha tedirgin yürüyorsun.
Her şeyi bekliyorsun.
Ama burada biliyorsun ki, kurtun amacı belli. Bence şehirde daha büyük paranoyalar var.” dağda ne cesaretle yaşıyorsun?
Sorusuna birisi esas sen o kadar, katilin, ırz düşmanının içinde 30 adet kilitle nasıl yaşıyorsun? Bence şehir insanı çok cesur. Trafikte atlattıkları tehlikenin haddi hesabı yok…” demiş birisi.
Sizce nasıl görüş?