Ağır, acı bir kayıptır ölenler. Ama yanı başında arkadaşının ölmekte olduğunu görüp de ona yardım edememek, onu teselli edecek bir söz bulup söyleyememek
kat kat daha zor, daha acıdır. Teselli edemezsin çünkü sonunun geldiğini, öleceğini herkesten daha iyi anlamışsındır.