Togril

Bizim gönlümüz hiç bahar görmemiştir,bize hep zemheri ayaz kara kış.
Reklam
Doğru , benim biraz ağzım bozuk olabilir ama kanım bozuk değil.
Çok vakit kaybettim.
Bu gece canım sıkkın biraz. İnsan ilişkilerimin git gide daha zayıfladığını görüyorum belkide insanlıktan çıkıyorum bilmiyorum. Tek başına zaman geçirebilen biriyim ama artık korkutmuyor değil beni yalnızlık.
Hiçkimsenin ya da hiçbir şeyin “En” i olmak gibi bir çabamız yok , potansiyelimize ihanet etmeyelim yeter.
Reklam