Sevgisine karşılık alabilen insanlar çok şanslı.
İnsanı en çok yıpratan şey iyi niyetlidir.
Marifet sarılmakta değil, sarılıp bırakmamakta.
Onlar sevmeyi yan yana olmak sanıyor.
“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya.
İyi biriydim ben, sonra canımı yaktılar.
Ne tam anlayabildin beni, ne de tamamlayabildin