İçindenokur

İçindenokur
@ToomanyBooks
Biz kitap okuyanlar...
Ben her zaman kendi iç dünyamın derinliklerine girmiş, orada uzun uzun keyif almışımdır.
Timaş yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan zaman denen parmaklıkların arkasına kapatılmış bir suçlu.
Timaş yayınları·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Hep öyle değil midir, dil hep davranıştan daha yavaş, daha belirsiz ve muğlak. İşte şimdi harekete geçme zamanı
Timaş yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Kötülük gökkuşağı gibidir. Ne kadar yaklaşırsan o kadar uzaklaşır. Kötü anlaşılamadıği için kötüdür ya zaten!
Timaş yayınları·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Ama hayatımın sonunda yaptığım bütün kötülükleri unutacağım. Ben böylelikle kendi kendini affetmesine gerek olmayan, buna gücü bile olmayan biri oluyorum
Timaş yayınları·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce