Feyyaz TOPRAK

Feyyaz TOPRAK
@Toprak10
HER ŞEY YARIM KALDI .. Saygı zorunlu sevgi serbest.
İnsan bazen kendi görüntüsünden sıkılabiliyor .Keşke her sefer baktığımızda başka görüntü olsa .
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir zamanlar gelip gezdiğim sokaklar şimdi bana öyle yabancı öyle durgun ki ...
Kendimden vazgeçerken sizden çok şey alırım
Ne demiş , şair sevdiğini alamadıysan aldığını seveceksin .
Bu benim hayatım Günahı da bana ait sevabı da başkalarına amel defteri tutmak düşmez .