Sen gerçekten sevseydin, bir yolunu bulurdun. Gelirdin, gönlümü alırdın. Bir şey demesen bile yanımda olmam yeterdi. Herkes hata yapar bu hayatta, kimse kusursuz değil. Seven insan hatasını kabul eder, cabalar ve gösterir. Kırdığı yeri öper. Sen hiçbir şey yapmadın. Sevmedin ki...