Bir erkeğin merhametini sevin.Yakışıklılık geçer gider.Para;mal,mülk tükenir ama merhamet kalıcıdır.Ve bir erkeğe en çok merhamet yakışır”der Tomris Uyar.Şu son cümlesini hep söylerim. Merhameti küçümsemeyin.En kalıcı ve en büyük duygu budur...🙏