Serkan dertli

Serkan dertli
@Trocker00
Ruhum bedenimi sömürüyor.
Özgürlüğü olmayan insanlardan uzak durun. Sahibi geldiğinde hiç gözünü kırpmadan sizi terk eder.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olmazlara yandım. Ozbi (Onur Dursun)
İçiyoz kime ne? Varsın diye yaşamıyım mı lan ha?
Ruhumun hissettikleri.
O değilde insan iyi şeyleri hatırlamamak için. Bütün kötü şeyleri düşünür ve işte o zaman yaşamak bir azaptan başka birşey olmaz.
Yalnızlık kötüymüş peh. Onlar ne kadar yalnız kalmışlar ki?
Yaşamın bir anlamı olmalı. En azından bir heves olmalı.