Tuğba Kayı

Tuğba Kayı
@TubaKayi
Türk vatandaşlığı ağır ve mesuliyetli bir ünvandır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğitimin en kötü olduğu sistemler, tamamıyla vatandaş ve toplumun keyfine bırakıldığı sistemlerdir.
Klasik devlet geleneğimizde zümreleşmek iktidarı yıpratır, hoş görülmez.
Cumhuriyetin ilk yıllarında ilerleme varken son yıllarda gerileme olduğu söylenebilir. İlginç bir şekilde, değişim var ama bu değişim her anlamda ileriye doğru değil.
En başarılı ilk on beş yıl dedim , cumhuriyet tarihinin en başarısız dönemi ne zamandır derseniz ; bence onu şimdi yaşıyoruz.