-Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım?
+”Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsam da o gene oradadır, göğsündedir; hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir.” Simyacı
Yaşıyorum dedi, “aysız ve kamp ateşsiz bir gece “ hurma yerken. “Ve bir şey yerken yemekten başka bir şey düşünmem. Yürüdüğüm zaman da yürüyeceğim,hepsi bu. Savaşmak zorunda kalırsam,ölüm şu gün ya da bu gün gelmiş vız gelir tırıs gider. Çünkü ben geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun. Simyacı
Şimdi kederli ve mutsuzum.Ne yapacağım? Daha katı olacağım ve bir insan bana ihanet ettiği için de artık kimseye güvenmeyeceğim. Kendi hazinemi bulamadığım için gizli hazine bulan herkesten nefret edeceğim. Ve bütün dünyayı kucaklayamayacak kadar küçük biri olduğum için ,sahip oldugum az bir şeyi her zaman korumaya çalışacağım.”