...тυgвα ∂αуαи...

...тυgвα ∂αуαи...
@Tubi0993
Sevmek için yan yana olmak şart değil Size her sarılan,sizi her öpen,sizi sevdiğini her söyleyen sahici değildi. Sevmek; tenden önce yüreğe dokunabilmektir Sevmeye mesafeler engel değildir.. #149989544 #155209841 #156694651 #158750756
Kamu işçisi
Lise
Aydın
Köşk, 26 Ekim 1993
473 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Hiçbir şeyimiz olmasa bile, birlikteyken her şeye sahibiz...
Sayfa 88 - ARKADYA·Kitabı okudu
Reklam
Yemedim yedirdim ne varsa sana,
Üç kuruşum olsa verirdim daha, Memurdum, yoksuldum hatırlasana, Hafızam haddini aştı bu gece. Sen giderken her şeyi yıkıp gittin bütün güzel şeyleri acımadan yakıp gittin Sen giderken beni benden çalıp gittin bütün hayallerimi bir aşk girdabına atıp gittin Ayakların donmuş, üşümüştün de, Gece yatamamış, üzülmüştüm de, Bir ay oruç tutup yememiştim de, O çizmen boyunu aştı bu gece.
Dostoyevski diyor ki;
"Herkes,herkesi aynı sevemez... kimileri gururunun yettiği kadar sever; kimileri de ömrünün yettiği kadar."
Sevgili Haziran, neşe getir ruhuma.
Sana iyi gelecek insanlar hep başka şehirdedir...
Reklam