Bedbahtlık aslında bulaşıcı bir hastalıktır, bu yüzden biz yoksul ve bedbaht insanlar daha fazla yoksulluk ve bedbahtlık bulaştırmamak için birbirimizden uzak durmalıyız.
Beğenmediğim bir kitap ama ısrarla bitirmek için okudum. Tavsiye etmiyorum ne yazık ki! Yazarın anlatımı çok basit be konular üzerinde dönüp dolaşması kitabı sıkıcı hale getirmiş.