Eflatunn

Eflatunn
@Tukendik_be
En çok da senin yokluğuna alışırken kayboldum. S canım askommm♡ H♡ (maşallah, inşallah)
Geri takip yapılır
15 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
Keşke seni tanımadan önceki ben olabilsem… Çünkü seni tanıdıktan sonra bir daha o ben olamadım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir ihtimaldi… Ben yine de içimden milyon kez yaşadım.
Kavuşamamak yetmedi mi? Bir de unutmamı mı bekliyorsun?
Ben onun için savaştım… Oysa o, beni çoktan teslim etmişti.
Bi' kedi alırım, sen de anneni çağır; ellerin aklımda, sevdan kalbimde kalır.