"Biz , sırf sahiplenenilmek için, kişileri şeylere dönüştürüyoruz ve sonra hayal kırıklığına uğruyoruz. Çünkü biz kişiye sahip olmak istiyorduk ; oysa kişiye sahip olunmaz . Bir kişiye sahip olduğunda, o artık bir kişi değildir; o, ölü bir şeydir ve sen ölü bir şeyden tatmin olamazsın."
" Hayatın bedeli özgürlüktür.
Özgürlük olmadan hayatın anlamı yoktur.
Özgürlük politik , sosyal ya da ekonomik Özgürlük anlamına gelmez. Özgürlük zamandan ,zihinden ,arzudan özgür olmaktır."
" Sadece kendinle bir şey yapabilirsin. Dünyadaki başka kimseyi değiştiremezsin , sadece kendini değiştirebilirsin. Mümkün olan tek devrim budur . Mümkün olan tek dönüşüm kişinin kendisinin olandır."