Tun

ben gönlümü sana kavuşmak ile avutmuştum
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
- Seni bekledim. - Hep mi? -Hep bekledim.
İnsan, sevdiğini üzdüğünü bildiği halde rahat uyuyamaz. İncelikten, sevgiden yoksun bir kalp, ölülerin bile göğsünü soğutur. Aykut Özcan
Derler ki; senin gönlünden geçirdiğin kişi, seni gönlünden geçirir. Ruhların dili yanılmaz.
“Ellerini tutamazsam korkarım bu hayat avuçlarımdan kayacak..” Aykut Özcan