Merve evrem

🤍Eğer dünya ebedi olsaydı insan içinde ebedi kalsaydı ve ayrılıklar ebedi olsaydı üzülmenin bir manası olurdu.Fakat dünya bir misafirhane vefat eden sevdiklerimiz nereye gitmişse sizde bizde oraya gidecez.Hem madem ayrılıkta ebedi değil o verdi o aldı bize düşen hayatı misafir gibi yaşamak.Esas yurdumuz olan sonsuzluk alemi için hazırlık yapmak...
Alıntı
Reklam

Merve evrem

, 1000Kitap'a katıldı.