Gece boyu hiç durmadı gökyüzü. Kah ağladı kah gürledi. Hiç durmayacakmis gibi yağarken sustu sonra. "Her Şeyi Ol Demesiyle Olduran"ın emrine uyup sustu. Güneş açtı ardından. Ne olursa olsun ben yine varım dedi adeta. Bütün bunların anlatmak istediği bir şey vardı aslında ruhuma. "Ne olursa olsun birgün mutlaka güneş doğacak. Ve güneş yüzünü ne kadar gösterirse göstersin, bu yağmurlar hep yağacak.”