Tuğba

Tuğba
@Tuuuubaa
Gelecektim ama daha kötü bir hatıram olsun istemedim. Cahit ZARİFOĞLU
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu hayattan hala bir şey bekleyip kırılan kalbime de kırgınım
Sesi açılmamış, dinlenilmemiş bir şarkı gibiyim
Neden her şeyden bir mucize bekler insan? Neden her şeyin daha güzel olacağına inanır hep? Neden hayırlısını hep mutluluk olarak yorumlar? Daha kötüsü olamaz mı?