📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne varsa senden
Ne yoksa senden
Geldi bahar
Gitti kış
Ne varsa senden
Biraz ayrılık
Biraz rüzgar
Ve Tanrım.
Sonra göz ağlamaya
Kıskanma senden
Daha çok sevdim onu
Ne varsa yine senden
Ben şimdi neyim
Kırılmış bir gök
Uzun bir yol.
Gecede karanlık
Ben şimdi
Tutmayan el
Üşüyen yürek
Dinmeyen gözyaşı
Ben şimdi.
Senin olmadığın yerdeyim.
Gitme vakti.
İçimde bir yangın, çocuklar üşür
Belki ellerin belki ellerimiz
Dışarısı soğuk
Sen bende dünya
O kadar yalan yaşayan
Ben sen de martısız deniz
Severek de olsa
Ne sen bileceksin gittiğimi
Ne de ben bileceğim gittiğimi
Belki martılarin sesi
Bir yerde toplar bizi