Tanrım,
Bunu sana yaşıyorken yazıyorum.
Her günüm, her anım sen.
Çok güldürdün, çok ağlattın.
Bin yıllardan beridir de
Her yarattığın güzel
Açların,
Tokların,
Sevda çekenlerin,
Gelenlerin, gidenlerin
Tanrım,
Her şeye rağmen...
Mia Sevgilim, merhaba
Bir akşamüstünde çıkardım, merhabayı
Biraz da yalnızlığımı, hoyratlığımı
Yalnızlık biraz tunç tas
Susmuş bir cam
Hiç kimse için
Ve mia bile bile insan yaşıyor
Bekleye bekleye
Aylardan Nisan
Ve sen hala en uzun süre
Çiçekler içinde...