Boşver

Boşver
@Twentyoneee
Boşver
"Ma si maoropen" derdi, ben anlamazdım ama o derdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özlüyorsun ama gelsin istemiyorsun. Mesaj atsın istiyorsun ama konuşmak istemiyorsun. Deliler gibi sesini duymak istiyorsun ama aramak istemiyorsun. Umrunda değil, ama aklına geldiğinde kalbindeki o sızıyı yok edemiyorsun. Özlemek mi acaba bu? Unutmak mı yoksa yavaş yavaş? Bilemiyorum..
"Önce biraz ağladılar. Ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
Hayatımda benim kadar beni yoran bir insan görmedim