Yunuss Emre

Yunuss Emre
@Ty14
Güzel olan sevmektir ... Sevilmeyi beklemeden sevmek ... Onaylanma ihtiyacı duymadan ,özgüvenle ,beklentisiz sevmek... (Alıntı)
Türk Dili ve Edebiyatı
270 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Uyandım ki herşey simsiyah ve sessiz. Öylece kaldım, Her şey simsiyah ve renksiz. (Ö.A.)
Reklam
... Ay ışığı gölgeleri büyüttü. Mutluluk oyununa geç kalan ölü kuşlarla geldim. Geldim... Kırık bardaklar gibi, içilmiş sulardan geride buruk bardaklar gibi… Ve ömürlerimizde bin kasvetle upuzun sefalet seferlerinin ayazı; belki yalnız geçireceğiz artık kim bilir, batan gemiler gibi yiten aşklardan geride, kalan her kışı, güzü ve yazı. (Y.O.)
"Bende bahar yok , bende hep hazan var . "☹️
" Olacak her şey olacağı yere varır . Yaşanacak her şey o an gelince yaşanır . İnsanoğlu sadece dertlendiği ile kalır. "