Yunuss Emre

Yunuss Emre
@Ty14
Güzel olan sevmektir ... Sevilmeyi beklemeden sevmek ... Onaylanma ihtiyacı duymadan ,özgüvenle ,beklentisiz sevmek... (Alıntı)
Türk Dili ve Edebiyatı
270 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Çıldırtan bir kahırdı içime işleyen Ne ben anlatabildim, ne kimse halimi bildi. (Alıntı)
Reklam
"Yaşarken başka türlü ölümdür unutulmak." ( Ü.Y.O.)
Bu yalnızlığı sen de duyuyor musun? Taa içimde, zehir gibi, zıkkım gibi! (Ü.Y.O.)
Ayrılıkların bir rengi vardır, susuşların Bekleyişlerin, yalnızlıkların da öyle… ( A.T. )
Eğer içimizde bir gönül kaldıysa; masal dinleyen, şarkı söyleyen, şiir okuyan, sulara bakan, kuşlara gülen, ağaçları kucaklayan, yalnızlıkla ürperen bir gönül, dünyamız insanın gövdesinde yeniden filizlenmeye başlayacaktır. Yoksa yaşadığımız gezegen hepimizi bir taş masalına çevirecek . (Ş.E.)