Gerçekten çok güzel bir kitaptı , yazı şekli dahil her şeyi o kadar güzeldi ki kitabı elimden bırakamadım , dışımdan anneme de okudum her sayfasını güle güle okuduk.(okuduğum en eğlenceli 2. kitaptı).
Bu kitabı sevmeniz için 5 neden, sizi deliler gibi güldürecek, görebileceğiniz en enerjik yaramaz ve tatlı karakter bu kitapta, inişli çıkışlı bir macera,bol patlamalı ve güldürücü resimler, ve son olarak pııırrt