📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocuğumu kitap karakterlerine bırakır mıyım?
"Sedef: çocuğa bela okumayı öğretir ama yine de bırakırım"
"Lal: bırakırım belki yemek yapmayı öğretirr"
"Bartu: Araba çalmayı öğretir ama yinede bırakırım Bartu'ya güvenim sonsuzz"
"Alaz: bırakmam çünkü pek güvenilir değil. Bırakırsam panzehir almak zarunda kalırım''
Çocuğumu kitap karakterlerine bırakır mıyım?
"Sedef: çocuğa bela okumayı öğretir ama yine de bırakırım"
"Lal: bırakırım belki yemek yapmayı öğretirr"
"Bartu: Araba çalmayı öğretir ama yinede bırakırım Bartu'ya güvenim sonsuzz"
"Alaz: bırakmam çünkü pek güvenilir değil. Bırakırsam panzehir almak zarunda kalırım''
Çocuğumu kitap karakterlerine bırakır mıyım?
"Sedef: çocuğa bela okumayı öğretir ama yine de bırakırım"
"Lal: bırakırım belki yemek yapmayı öğretirr"
"Bartu: Araba çalmayı öğretir ama yinede bırakırım Bartu'ya güvenim sonsuzz"
"Alaz: bırakmam çünkü pek güvenilir değil. Bırakırsam panzehir almak zarunda kalırım''
Çocuğumu kitap karakterlerine bırakır mıyım?
"Sedef: çocuğa bela okumayı öğretir ama yine de bırakırım"
"Lal: bırakırım belki yemek yapmayı öğretirr"
"Bartu: Araba çalmayı öğretir ama yinede bırakırım Bartu'ya güvenim sonsuzz"
"Alaz: bırakmam çünkü pek güvenilir değil. Bırakırsam panzehir almak zarunda kalırım''