zehra

zehra
@Ultraviolexray
O bağımsız yazarlar da sokakları terkeder,böyle geçer günler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sana sarılınca geçiyor.. Tüm savaşlar,açlık,sefalet bitiyor.. Çocuklar bizi affediyor.. Sanki Berkin bile yaşıyor..
Sen düşen kirpiğinle uğraşırken gözlerini oyacaklar!
“Heey! Beyoğlu’nun en kıyak abisi!” “Efendim?” “Bağdat Caddesi’nde oturuyorum ben.” “Peki,dikkat et kendine.” “İyi davran kendine..”
Ne demiş şair? Hiçbir şey olmazsa sabah olur.