Ben böyle bir insan değilim.
Böyle bir insan değildim.
Ve hala olduğum gibiyim ama susmasan kırabilirim insanları. Sustum diye konuşmamı istiyorlar, halbuki konuşsam kalpleri kırılır bunu bilmiyorlar. Buna rağmen çok zorlanıyorum kırmak istemiyorum çunkü o kırılmanın acısını tatmış bir insanım. Onlar üzerinden empati yapabiliyorum. Ama yaptıkları düşüncesizliklerde artık ağır geliyor. Benim elimden gelen de sadece susmak oluyor.